Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

sobota, 21 czerwca 2014

Dekoracyjne drobiazgi do kuchni

W markecie, w którym robię codzienne zakupy pojawiły się drewniane akcesoria kuchenne: deski, łopatki. Korzystając z okazji, że nie muszę robić hurtowych zakupów materiałów na Allegro i mogę sobie kupić parę drobiazgów  nie rujnując budżetu, postanowiłam wykonać kilka ozdób do kuchni. Oczywiście jak zwykle nie swojej;)

Na początek kupiłam 3 łopatki. Gdzieś skądś zapamiętałam fajny pomysł ich ozdobienia i wykonałam je podobnie. Myślę, że są fajnym gadżetem i ożywią każdą kuchnię. Akurat w innym markecie były serwetki z ciachami, sznurek kupiłam hurtem wcześniej w Castoramie, pudło guzików podebrałam mamie ( i tak nie są jej do niczego potrzebne,  a mnie się niektóre przydadzą), wstążki kupiłam kiedyś w Lidlu z myślą o zakładkach i ...leżą.  Jedynym problemem jest znalezienie dobrego kleju, bo mi te paskudne guziki odpadają. Nie trzymają się nawet na klej z pistoletu. Do zdjęć podkleiłam zwykłym wikolem, może da radę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz