Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

wtorek, 1 lipca 2014

Deska z rowerem

Deseczka z moim ulubionym ostatnio motywem rowerowym sprzedała się błyskawicznie, czułam się więc w obowiązku zrobić kolejną. Nie, nie poleciałam do Stanów po serwetki, zadziałałam sama. Było to o tyle trudne, że drukarki laserowej nie posiadam nadal. Pomysł nr 1, spytałam męża czy mi narysuje rower. Bo umie, tylko on z gatunku tych leniwych. No i narysował:
Ale... Jak ja robię to robię, nie lubię czekać, a u niego niestety się czeka, chociaż nie powiem ten machnął prawie od ręki. No i co innego naszkicować, a co innego malować pędzlem, pisakiem, różnie być może.
Myślałam dalej. Sąsiadka ma laserówkę, więc zrobiłam sobie grafikę i postanowiłam biec po prośbie, no ale znowu kolejne "ale", poprosić o 10 od razu czy latać po jednym. A że był weekend, nie chciałam zawracać gitary, więc sobie wydrukowałam na atramentowej. Pognałam do sklepu motoryzacyjnego po lakier akrylowy w sprayu. Nie wiem dlaczego on akrylowy, bo śmierdzi jak diabli, ale skoro napisali, to przyjmuję, że tak jest. Przykleiłam motyw na sucho, bałam się nawet użyć żelazka. Poprosiłam męża o psiknięcie (mnie smród szkodzi hi hi). No i jakby nie wyszło, byłoby na kogo zwalić;)
Drewno przykryło ładnie, na serwetce natomiast zrobiła się kaszka. Odczekałam, dołożyłam lakieru pędzlem, zeszlifowałam warstwę śmierdzącą i znowu położyłam rekordową chyba ilość lakieru półmatowego. Moim zdaniem wyszło super.
Następnym razem spróbuję lakierem do włosów, ale jest problem, skończyły się w sklepie deski;)
Pomniejszę sobie motyw i pokombinuję na zakładkach. Jak zepsuję, to nie będzie żal.
Efekt poniżej.
Tym razem deska nie jest postarzana, bo chciałam jak najszybciej sprawdzić, czy się uda. No i nie każdy lubi odrapaną farbę;) Troszkę zmieniłam rozmieszczenie motywu.
Deska wkrótce do wzięcia. Zapraszam:)
Deseczkowe aukcje 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz