Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

czwartek, 4 września 2014

Pudełkowo...

Po pierwszym pudełku, przyszła kolej na następne. Chciałam iść na łatwiznę i kupić idealnie pasujące do serwetki, a może to serwetka ma pasować do pudełka? Nieważne.
Się zakręciłam i kupiłam za małe. Ale dałam radę. Z miliona serwetek wybrałam 3 wzory, które fajnie się dopasowały. Poniżej efekty:






Pudełka szukają nowych domów. Na Allegro nie trafią już niestety, bo Allegro wyrzuca aukcje charytatywne na osobny portal. Jak się uda zaistnieć na nowym, to poprzerzucam co się da, ale póki co nie będę sobie robić dodatkowej pracy.
Może rozkręcę jakiś bazarek na fejsie, a może podłączę się pod jakąś imprezę charytatywną szkolną, przykościelną??? Trzeba się rozwijać;)
Jakby ktoś coś, proszę o kontakt: joanna.dura@interia.pl
Wszystkie propozycje mile widziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz