Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

sobota, 2 maja 2015

Herbaciarka metodą transferu

Mój pierwszy transfer. I na pewno nie ostatni. Dałam radę, więc na pewno będę próbować. Trochę mi się za dużo zeskrobało, część podmalowałam, reszty się nie dało, zbyt maleńkie wzory.
Boki domalowałam przy użyciu szablonu, wybrałam najbardziej kwiatowy jaki miałam.
Miała być jeszcze gałka, czarna. Niestety Bydgoszcz to taka większa wieś, niby pełno marketów budowlanych, ale zjechałam wszystkie i gałki czarnej nie dostałam. Mam białą, ale myślę, że przemalowywanie nie ma sensu. Czarne są na Allegro,  jak skompletuję większe zakupy, to dorobię gałkę, chyba, że wcześniej herbaciarka znajdzie nabywcę i nie będzie gałki do czego zamocować;)
Wnętrze pozostawiłam surowe. Farba, której używam, jest wprawdzie nieszkodliwa i bezpieczna, ale czy ja wiem...Nie ma słowa o kontakcie z żywnością. Na razie zostanie jak jest,  na życzenie potencjalnego przyszłego właściciela mogę zawsze pomalować środek na biało.












1 komentarz: