Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

niedziela, 25 grudnia 2016

Świątecznie :)

Jak zwykle święta przyszły zbyt szybko i zaskoczyły ;)
Niemniej rzutem na taśmę, coś tam udało mi się stworzyć.
Na pierwszy rzut poszły drewniane łosie i koniki. Nie ukrywam, że sprawiły mi mnóstwo problemów. Jednym słowem, nie polubiliśmy się z pana łosiami ;) Drewno grube, ręcznie wycinane, a więc na idealną równość nie mogłam liczyć. Nie poddałam się jednak i mam oryginalną dekoracją pod choinką.
Urzekła mnie zwłaszcza serwetka, od razu, gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że zostanie naklejona właśnie na świąteczne łosie.






Dla rozluźnienia ozdobiłam kilka płaskich bombek w kształcie łezki. W tym roku królują szarości i minimalizm.









Nie mogło zabraknąć również choinek. Powstały więc takie. Również skromne i delikatne.





A skoro post świąteczny, to nie może zabraknąć życzeń.

Życzę Wam Kochani, 
Niech te święta spokój Wam przyniosą,
a radość chodzi za Wami krok w krok.
Niechaj dostarczą tyle optymizmu,
by starczyło na cały Nowy Rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz