Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

wtorek, 30 października 2012

Halloween

Może nie końca technika decoupage, ale również rękodzieło.
Swoją dynię wykonałam za wcześnie i nie dotrwała do Halloween. Poniżej prezentuję więc wykonaną przez męża z pomocą najmłodszej pociechy.






Papierowe dynie zrobiłam specjalnie dla Łukasza do szkoły.




Szkoda, że wychowawczyni jak zwykle poinformowała o wystawie na ostatnią chwilę. Wiadomość odczytałam wczoraj w godzinach wieczornych, nie chcąc zarywać nocy i mając w domu niewiele materiałów, byłam w stanie zrobić dwie papierowe dynie. Dzisiaj szybciutko zmajstrowałam rękę mumii i dwa łańcuchy z duszków. Niestety nie zdążyłam uwiecznić ich na fotografii. Jeśli do mnie wrócą, uzupełnię wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz