Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zakładki do książek

Na prostych małych przedmiotach próbuję zazwyczaj nowe techniki, testuję farby, lakiery. Tym razem postanowiłam wykonać kilka zakładek mocno postarzanych, przecieranych. Niestety zawiódł mnie lakier, a raczej werniks szklący MAIMERI IDEA MEDIUM. Porażka. Już wcześniej zaobserwowałam, że pęka, ale to były pisanki, trudne w obróbce, więc myślałam, że może za dużo go nakładam, ścieka itp. Teraz miałam gładko i płasko, a lakierować się po prostu nie dało. Zamiast efektu tafli robiły się smugi, a przy większej ilości warstw powierzchnia brzydko popękała. Próbowałam to ścierać i poprawiać, bez szans. Nie mam w domu nawet zwykłego śmierdziucha ani w puszce, ani w sprayu, więc zniechęcona zostawiam zakładki tak jak są. Chodzą mi już zresztą po głowie nowe wiosenne pomysły i nie chce mi się dłubać z paskudztwem dłużej. 















Zakładki trafią pewnie wkrótce na aukcje dla syna, może znajdą nabywców. Coraz rzadziej cokolwiek wystawiam, ponieważ w związku z problemami zdrowotnymi Pawła dużo czasu spędzamy w szpitalach w całej Polsce. Nie mam więc kiedy "decoupagować". Miałabym też problemy z terminową wysyłką, no a przede wszystkim brakuje mi pieniędzy na wysyłanie przedmiotów. Rozważam w ogóle zrezygnować ze sprzedaży swoich rzeczy na aukcjach. Samo wykonanie przedmiotów to koszt obciążający nasz domowy budżet, a gdy ktoś coś kupi, dodatkowo muszę opłacać wysyłkę ze swoich pieniędzy. Państwa wpłaty trafiają na konto fundacji, wciąż nie dogadałam się z fundacją w sprawie zwrotu kosztu wysyłki paczek i pakowania, a dziura budżetowa na koncie rośnie. Tym bardziej, że sporym wydatkiem stały się ostatnio koszty dojazdów do szpitali. Teraz co miesiąc będziemy odbywać podróż do Gdańska w celu napełnienia założonej synkowi pompy baklofenowej. Te wydatki akurat fundacja zwróci bez problemu, niestety dopiero po około 2 miesiącach od wysłania przeze mnie faktur. W końcu nie będzie już skąd wyłożyć...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz