Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

sobota, 10 sierpnia 2013

Motyw z różą

Mój ulubiony, bo przy jego użyciu wykonałam sporo przedmiotów. Poniżej zaprezentuję część, bo miałam też z tego co pamiętam bombki, zakładkę do książki i pewnie na tym się nie skończy. Część rzeczy znalazła już nowych właścicieli, poniżej te, które są jeszcze u mnie.

 Kielichy podkradłam mamie. U mnie w domu nie pijemy alkoholu, więc nie mam też kieliszków, a szkoda, bo widać, że czasem by się przydały. Te na zielonych nóżkach okazały się idealne, bo nie musiałam się specjalnie wysilać zdobiąc je.

 Co roku kupuję w kościele świecę Caritasu. Niestety zapominamy je zapalić podczas Wigilii i w ten sposób otrzymałam idealny podkład do dekoracji. Zdarłam papierową osłonkę, 5 minut roboty i świeca otrzymała nowy weselszy image.

 Ceramiczne doniczki stały chyba rok. Najpierw miały być lawendowe, ale lawendy w domu nie mam i nie pasowałyby mi do niczego. Postanowiłam wykorzystać moją różę przy okazji włączając inne style. Jak zwykle trochę przedobrzyłam, ale przez to wiem, czego unikać w przyszłości.
Relief wykonał mąż, niestety nie bardzo mam zdolności w tym kierunku. Nie potrafię robić powtarzalnych wzorów z zachowaniem odpowiednich proporcji, on zrobił to lepiej.
Na doniczkach wypróbowałam też relief z wykorzystaniem szablonu i nie mogę odżałować, bo szablon róży gdzieś mi się od tego czasu zapodział, a był mi potrzebny do świeczników. Za bałaganiarstwo się płaci niestety;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz