Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

sobota, 29 marca 2014

Kolejne jaja

Dwa, duże, ostatnie.
Mam sporo małych drewnianych i podarowane specjalnie dla Pawła styropianowe. Zastanawiam się, czy bawić się w decoupage, bo najpierw musiałabym czymś wypełnić dziury w styropianie, czy ozdobić je po prostu wstążką. Póki co prezentuję ukończone i zapraszam już wkrótce na aukcje.
Pierwsza z motywem róży i kolejnym byle jakim cieniowaniem, ale na razie tak musi zostać. Kiedyś poćwiczę znowu na zakładkach. Problem chyba tym razem w mediach, po prostu się zestarzały i muszę je rozcieńczać, a wtedy z dobraniem koloru naprawdę jest problem.





Ostatnią zrobiłam z elfem (wróżką?), a właściwie dwiema, bo z każdej strony jest inna dziewczynka. ozdobiłam brokatem, trochę za szczodrze sypnęłam, ale nie chciało mi się już zmywać. Gdybym miała brokat sypki w formie pyłku byłoby ładniej, ale w sklepach tylko tradycyjny, więc musi zostać tak jak jest.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz