Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

czwartek, 13 marca 2014

Wiosennie, Wielkanocnie

Pisanki czas zacząć. W tym roku skromnie, bo używam materiałów, które zostały mi z lat ubiegłych. Nie planuję nowych zakupów, bo mieszkanie mi się kurczy w tempie zastraszającym. 
Wciąż nie opanowałam sztuki ładnego cieniowania, przeszukując internet, trafiłam na film Inspirello i wykonana przez nią pisanka tak mi się spodobała, że postanowiłam zrobić podobną. Moja jest jednak plastikowa i ma trochę inna technikę zdobienia. Napisy transferowałam, a nie naklejałam. Do mistrzowskiej Inspirello dużo mi jeszcze brakuje, ale efekt moim zdaniem jest niezły;)





A poniżej pisanka, która miała być zupełnie inna, stonowana, subtelna, ale podczas naklejania podarł mi się motyw róży i postanowiłam to "schować" używając konturówki. A potem to już poszłam na żywioł i na jaju pojawiły się motywy ni z gruszki ni z pietruszki. Tak to jest, jak się robi rzecz nie mając na nią żadnego pomysłu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz