Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

czwartek, 13 lutego 2014

Nowe pomysły

Zabrałam się do pracy. Na razie się rozgrzewam, ale pomysłów mam mnóstwo. Gdyby jeszcze czasu było więcej.
Eksperymentuję z nowymi technikami i tak na początek świeczniki, troche decoupage, trochę shabby chic.

Denerwują mnie te wystające świeczki, po raz kolejny nawalił producent surowca, a sama sobie otworu łyżką nie wydrążę.



W tej chwili zabrałam się za skrzynki na wina. Dostałam sporo drewnianych przedmiotów od przemiłej osoby z zaprzyjaźnionego forum. Wkrótce przedmioty trafią na aukcje dla Pawełka. Muszę jeszcze tylko czymś te skrzynie wypełnić, jednak mam problem ze zdobyciem wełny drzewnej, tzw sianka. W sklepach patrzą jak na kosmitów, na Allegro są, ale koszty wysyłki przebijają wartość zakupu. Jak nie znajdę w najbliższych dniach, zrobię sianko samodzielnie, może nie będzie tak eleganckie jak oryginalne, ale lepszy rydz niż nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz