Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

niedziela, 23 lutego 2014

Pudełeczka na dziecięce skarby

Dostałam trzy owalne pudełeczka, kuferki. Stanowiły komplet i w pierwszej chwili chciałam je wykonać w podobnym stylu, ale...no właśnie nie ma szans znaleźć takiego samego motywu w różnych rozmiarach. Dlatego każde pudełeczko będzie inne.
Pierwsze dla fanów Monster High








Pudełeczka są bardzo delikatne. Wykonane z cieniutkiej sklejki albo podobnego materiału drewnianego. Bałam się, że mi się rozlecą w dłoniach. Dlatego zdobienie ich było prawdziwym wyzwaniem. Nie dało się prasować, bo wychodziły bąble, ani tego przycisnąć, ani wygładzić. Do tego bardzo chropowate, więc pędzel wręcz mi się sypał i kłaczki były wszędzie. 
Myślałam, że pójdzie szybciutko, ale skrzyneczki dały mi popalić;) jakoś je jednak wymęczyłam. Miały być inne, miały być przesłodzone i mieć kokardy. Hello Kitty miała mieć coś w środku, ale mi się odechciało. Pudełeczko z kotem powinno być wcześniej poprawione szpachlem, ale zawieruszył mi się. Znalazłam już po malowaniu... w woreczku z lekarstwami. Tak tak, parówki do chlebaka też już mi się zdarzyło schować.
Jest jak jest, jak nie wychodzi, to się poddaję, szkoda mi czasu. Tym bardziej, że czekały już pomalowane jajka...





Pudełeczka kupisz tutaj:
pudełka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz