Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi

Podaruj proszę 1% podatku Pawełkowi
wystarczy w druk PIT wpisać nr KRS 0000037904 oraz koniecznie cel szczegółowy: 78 DURA PAWEŁ

czwartek, 13 lutego 2014

Pożegnania...

Kilka dni temu wyjechali do Anglii nasi przyjaciele. Szczególnie to rozstanie przeżył Łukasz, ich córeczka Nadia, była najlepszą szkolną koleżanką synka. Na pamiątkę zostały zdjęcia i wspomnienia w sercach.
Dziewczynce kupiliśmy książkę, wpisałam dedykację, Łukasz się podpisał. Do kompletu postanowiłam zrobić zakładkę do książki.

Zdjęcie dzieciaków wyszło tak sobie, ale nie mam niestety drukarki laserowej, a wydruki atramentowe niestety się rozmazują. Kociak to prawie ich Violka, ma nadzieję, że też bezpiecznie dotarła na miejsce i są już razem.
Agnieszka dostała ode mnie komplet świeczników.
Mam nadzieję, że dzięki tym skromnym upominkom nie zapomną nas. My będziemy pamiętać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz